niedziela, 28 maja 2017

Letnia sukienka


Lato to moja ulubiona pora roku. Jest ciepło, można kąpać się w jeziorze, jeść lody, a do tego upragnione wakacje! Skończyłam drugą klasę gimnazjum i ten rok zleciał mi wyjątkowo szybko. Nauki było sporo, ale przecież tak jest zawsze. Dzisiaj cieszę się, że w końcu mam luz. Te wakacje na pewno będą wyjątkowe!


Gdy jest ciepło na dworze, uwielbiam proste rozwiązania, czyli sukienki! Zawsze dobrze wyglądają, a ja czuję się w nich fantastycznie. Na zdjęciach możecie zobaczyć piękną, letnią sukienkę, którą dorwałam w H&M. Jest biała, a do tego ma kwieciste wzory w odcieniach różu. Idealnie sprawdza się na upały, jest bardzo przewiewna ;) Czekam na Wasze opinie w komentarzach!



sukienka - H&M / torebka - Stradivarius / buty - Sinsay

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz