wtorek, 26 września 2017

Akcja pielęgnacja! - recenzja kosmetyków Biovax


Ostatnio miałam okazję przetestować kosmetyki do włosów z firmy Biovax. Firma cieszy się dużym uznaniem, produkty wyglądają na prawdę zachęcająco, więc postanowiłam sama to sprawdzić. Dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią na temat szamponu i maseczki. Jeśli jesteście ciekawi jak się u mnie sprawdziły, zapraszam do dalszego czytania!

Zacznę od tego, że wybrałam kosmetyki z serii intensywnie regenerującej. Moje włosy niestety są dość słabe i cienkie, często też mi wypadają. Jest to kwestia genów, moja mama tak ma i włosy niestety odziedziczyłam po niej (ale za to twarde paznokcie, które wcale mi się nie łamią!). Mimo wszystko staram się wybierać jak najlepsze kosmetyki, aby je dodatkowo wzmocnić.


Szampon i maska to połączenie trzech naturalnych olejów: argan, makadamia i kokos. To one mają spowodować, że włosy będą lśniące, nawilżone i wzmocnione. Dodatkowo nie zwierają parabenów, SLS'ów ani olejów mineralnych. Jest to bardzo ważne, już od jakiegoś czasu interesuję się kosmetykami naturalnymi i jestem ich ogromną zwolenniczką. Z tego co przeczytałam na opakowaniu, produkty są również przyjazne alergikom, więc nie ma się czego obawiać.  


Producent obiecuje nam, że włosy będą  świeże, lekkie i puszyste, do tego mają mieć naturalny, jedwabisty połysk, obiecuje również optymalne nawilżenie i wzmocnienie. A jak jest w rzeczywistości? Szczerze mogę przyznać, że się z tym zgadzam. Widzę znaczną poprawę, jeśli chodzi o nawilżenie moich włosów, nie są już takie suche jak kiedyś. Szampon bardzo ładnie pachnie, dobrze się pieni, a maska świetnie nawilża. Aby uzyskać taki efekt, myłam włosy co 3 - 4 dni i po każdym myciu nakładłam maskę, zawijałam włosy w tzw. turban i po 15 minutach spłukiwałam letnią wodą. Obawiałam się, że moje włosy mogą być obciążone przez te oleje, ale na szczęscie tak nic takiego się nie stało. Włosy są puszyste i zachowały swoją naturalną objętość ;) Produkty na prawdę przypadły mi do gustu, będę je polecać z czystą ręką na sercu. Firma posiada szeroką gamę produktów, co możecie zobaczyć na stronie - klik, więc każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie. Jeśli się nie mylę, widziałam te kosmetyki również w Hebe i dobrze zaopatrzonych Rossamnnach. Ostrzegam tylko, że produkty nie są zbyt duże - szampon ma 200ml, a maska 250ml - starczyło mi to na niecały miesiąc. 




Spodobał Ci się post? - Udostępnij go znajomym!

16 komentarzy :

  1. muszę wyprobować bo tej serii jeszcze nie używałam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznam szczerze, że nie znałam tych kosmetyków. Dzięki za recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam tej serii aczkolwiek dziękuję za recenzję i opinie :)

    NEYLLA

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą serię - szampon masakra, gesty jak wazelina i miałam problem ze zmyciem go z moich włosów, a co dopiero mowa o umyciu włosów. Chyba że od 2 konsystencja się zmieniła, skoro twierdzisz że dobrze się pieni? Maska była ok, dobrze nawilża

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampon spłukuje się bardzo dobrze, nie miałam z tym żadnych problemów

      Usuń
  5. Nie miałam okazji testować ale słyszałam o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych produktów wcześniej nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię maski tej firmy! Są lepsze od słynnego Kallosa.
    +Masz jakieś konkretne pytania o Blog Forum Gdańsk? Dzięki za komentarz i na pewno opowiem o tym na snapie/filmie, bo chcę niedługo nagrać q&a :*
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama używam tych produktów i bardzo sobie chwalę :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam maski z tej firmy! Moje włosy są po nich bardzo miękkie i cudownei się układają :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Maski Biovax królują w mojej pielęgnacji włosów suchych i zniszczonych. Tylko po nich widzę realną poprawę stanu włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam ich

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/2017/10/01/blog-zmiany/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super jak wszystko z firmy biovax.

    OdpowiedzUsuń