sobota, 30 września 2017

Hello autumn | ootd

Jesień przyszła na dobre. Zimne poranki, spadające liście z drzew w różnych kolorach, widzę w tym jakiś urok. Mimo, że za oknem często jest szaro i ponuro, zdarzają się ładne dni, gdy promienie słońca budzą mnie i pozytywnie nastawiają do życia. Wieczorami można usiąść wygodnie na kanapie, otulić się ciepłym kocykiem i poczytać książkę. Do tego w październiku mam urodziny! Jesień to całkiem fajna pora roku, jak widać można dostrzec wiele plusów... 





Tym razem postawiłam na spodnie w karmelowym odcieniu - idealnie wpasują się w jesienne klimaty. Bardzo je lubię, robią praktycznie całą stylizację. Do tego klasyczna, czarna ramoneska, torebka i botki, które są niezastąpione właśnie na tę porę roku. Dajcie znać, co myślicie o stylizacji? Czekam na Wasze opinie w komentarzach, buziaki xx

spodnie - H&M / ramoneska - no name / buty - Esmara (Lidl) / bluzka - second hand / torebka - Stradivarius / naszyjnik - Blueberry   

Spodobał Ci się post? - Udostępnij go znajomym!

32 komentarze :

  1. Super wyglądasz! Bardzo spodobał mi się kolor tych spodni. Też bardzo lubię jesień i mam urodziny w październiku!
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam urodziny w pazdzierniku :D Świetne zdjęcia :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale te zdjęcie z pociągiem ma klimat, naprawdę bardzo piękne. Stylizacja również niczego sobie! Bluzka bardzo mi się podoba.

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku jesień jest cudowna! ☺
    Śliczne zdjęcia

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor spodni! Mega mi się podoba :) ja co prawda chyba nie miałabym co do takiego koloru dobrać, ale jest super!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna stylizacja

    https://hyggelifestyle.wordpress.com/2017/10/01/blog-zmiany/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna, jesienna stylizacja, a pierwsze zdjęcie jest świetne! U mnie ubiegły tydzień minął bardzo słonecznie, więc jak na razie to dostrzegam same uroki jesieni 😊
    Pozdrawiam serdecznie!

    PAPIEROWY KUBEK

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetny post, spodobał mi się! :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice photos! Love the color of the jeans <3
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ramoneska! Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Racja, jesień ma swoj niepowtarzalny urok :D

    świetna bluzka i ramoneska- zestaw jak najbardziej moje klimaty, absolutnie nic bym tu nie zmieniła :)
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow idealna stylizacja na jesień. Wyglądasz w niej wspaniale :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz! :)

    www.makesitsimple.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia! Fajny, oryginalny kolor spodni :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie klasyczne połączenia kolorystyczne na jesień - ja też stawiam na brązy, beże i czarny :) Cudowny look!
    zszafypannyjoanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na bloga wpadłam, również zostawiłam coś po sobie ;)

      Usuń
  16. fajnie wyglądasz, spodnie się ciekawie wybijają :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super skomponowana całość- lubię takie kolory spodni- i Twoje pazurki mega :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia, podoba mi się kurteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rewelacyjne zdjęcia!
    Obserwuję bloga ♥
    Zapraszam do siebie, mam nadzieję, że zostawisz coś po sobie ;)
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne połączenie, uwielbiam jesienne stylizacje!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz - rewelacyjny kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na taki wpis dot. wiosny! :-)

    OdpowiedzUsuń