piątek, 2 marca 2018

Znalazłam nową pasję!


Hej! Wiem, że bardzo dawno mnie tu nie było i już na samym początku was za to przepraszam. Straciłam troszkę ten zapał do blogowania, ale jednak okazuje się, że ktoś czyta moje wpisy, bo wyświetlenia bloga ciągle rosną! Ostatnio dużo się u mnie zmieniło - między innymi znalazłam nową pasję, pewnie już wiecie o co chodzi :)


Zacznijmy od tego, że blogowanie nie sprawiało mi już takiej radości, jak kiedyś, dlatego postanowiłam zrobić przerwę, ale spokojnie, już do was wracam ;) Czasami taka przerwa jest potrzebna, nie ma co pisać na siłę. Teraz mam dużo motywacji i pomysłów na nowe posty. 

Teraz trochę o mojej nowej pasji, która pochłonęła mnie całkowicie. To właśnie ukulele, taki mały, fajny instrument. Uczę się grać od stycznia, nie ukrywam że było to moje postanowienie noworoczne, żeby nauczyć się grać na czymkolwiek. Padło właśnie na uku. Uczę się sama przez internet. Ma to swoje plusy i minusy, ale ja zdecydowanie widzę więcej plusów, na przykład nie muszę wydawać kasy na nauczyciela :P Granie na instrumencie jest to dodatkiem do śpiewania, bo na zajęcia wokalne chodzę od 8 lat. Pierwsze efekty możecie już zobaczyć na youtube ;) 





Ale chwila..... ten blog nazywa się Nati jest fit!? Więc co tutaj robi jakieś ukulele, historie życia o pasji itd. 

Już wam wszystko wyjaśniam:

Nati jest fit - to tytuł mojego bloga, którego założyłam 1,5 roku temu. Wtedy moje życie kręciło się wokół zdrowego stylu życia, ciągle o tym czytałam, myślałam itd., więc stąd ta nazwa. Teraz, kiedy nauczyłam się żyć zdrowo, jest to dla mnie element codzienności np. picie wody z cytryną co ranek, regularne posiłki, treningi. Wtedy bardzo mnie to fascynowało, teraz po prostu się do tego przyzwyczaiłam. 

Chcę przez to powiedzieć, że mój blog nie jest i nie będzie tylko o zdrowym stylu życia. Będą się tutaj pojawiać wpisy o różnej tematyce lifestyle. Nie oznacza to wcale, że rezygnuję z wpisów o zdrowym odżywianiu, nie ma takiej opcji! Nadal jest to ważna część mojego życia, a nawet mogę powiedzieć, że jest to sposób na życie. Takie wpisy będą, ale po prostu rzadziej niż kiedyś. Trzeba propagować zdrowy styl życia, motywować ludzi i uświadamiać im, że powinni o siebie dbać. 



Koniecznie posłuchajcie mojego coveru na youtube! Dajcie też znać, co myślicie o mojej nowej pasji ;) Ukulele nie jest zbyt popularnym instrumentem, ale właśnie to czyni je wyjątkowym. Jest mniejsze od gitary, poręczne i mogę je wszędzie ze sobą zabrać. Trzymajcie się, buziaki!!! Mam nadzieję, że wena twórcza zostanie ze mną na długo i od teraz wpisy będą pojawiać się bardzo często.
Natalia                   

33 komentarze :

  1. Masz cudowny głos czekam na więcej coverów <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow...masz świetny głos! Podziwiam :) Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najważniejsze mieć jakąś pasję, a Twoja jest świetna. Czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się razem z Tobą nową pasją! 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny cover! Ja tydzień temu zaczęłam się uczyć grać na gitarze i też bardzo mnie to wciągnęło :)
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz przesliczny głos! Kiedyś również chciałam się nauczyć grać na ukulele, jednak jakoś się złożyło, że w moje ręcę trafiła gitara basowa i to w niej się zakochałam, choć ostatnio ją troszkę zaniedbuję.
    Zapraszam również do mnie
    http://mplazewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo ładny głos ;)
    Miło się ciebie słucha :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki masz piękny głos 💖💖😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz ciekawą barwę głosu! Pracuj nad tym! :) https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Woow. Powiem tyle żebyś śpiewała dalej, pasja jest na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja gram sobie na gitarce! Ukulele to rzeczywiście fajny i poręczny instrument. Ja jednak mam wrażenie, że jest on coraz bardziej popularny;) A i dobrze! Super, że zdecyowałaś się dzialać coś na yt, będę chętnie wpadała. A i tu obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Również mam ukulele i jako tako potrafię na nim grać. Świetnie, że rozwijasz swoje pasje - oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny masz głos:) Chętnie obserwuję. Udanego wtorku Kochana, buziak! 💕

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie mam możliwości sprawdzić video, ale na pewno do niego wrócę. :D Ja osobiście chciałabym nauczyć się grać na gitarze. Ale najpierw muszę odłożyć na zakupi, a później jeszcze znaleźć czas na naukę - co będzie trudne. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. zawsze chciałam grać na ukulele <3 śpiewałam kiedyś, więc trochę się znam i stwierdzam, że piękne wykonanie! ^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam że pierwsze słyszę o czymś takim jak ukulele ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. super Ci wyszło, aby więcej takich coverów;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie ci to wychodzi kochana nie przestawaj tego robić!!
    Zapraszam w wolnej chwili https://zlotowlosanicolee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny blog i ciekawe posty :) będę zaglądać częściej :) serdecznie zapraszam również do mnie :)https://polskadziewczyna8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstraa!
    Zapraszam do mnie na mojego nowego bloga:whateverkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Byle by zapał pozostał, u mnie z tym bywa różnie:) Też próbuje, efekty są średnie ale nie poddaje się. Same instrumenty znalazłam na https://veramusic.pl/, w internecie takie zakupy wyszły mnie znacznie taniej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Thanks for providing the information with this post. Post is very nice!

    Rama Real Estate UAE

    OdpowiedzUsuń
  24. W moim przypadku staram się dbać o moje zdrowie oraz moją sylwetkę, dlatego regularnie trenuję na siłowni. Zdecydowanie chciałbym Wam polecić stronę https://www.fitpark.pl/ , na której znajdziecie wszelkie informacje na temat siłowni zewnętrznych Fit Park. Jeżeli jesteście zainteresowani takim rozwiązaniem, to wszelkie informacje znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń