piątek, 1 lipca 2016

Przepis na oxy shake! Oczyszczający koktajl żurawinowy.

Głównym składnikiem diety oxy jest shake żurawinowy. Ja oczywiście na żadnej diecie nie jestem, ale bardzo zainteresował mnie ten koktajl. Jak się okazuje, ma więcej właściwości niż moglibyśmy się spodziewać:
- oczyszcza nasz organizm z toksyn,
- opóźnia proces starzenia się komórek, dzięki czemu korzystnie wpływa na stan skóry,
- zawiera dużo witamin i cennego błonnika, którego ciągle jemy za mało,
- nie zawiera dużo kalorii, a wiec jest idealnym pomysłem na drugie śniadanie.

Składniki:
- 200ml kefiru
- 2 łyżki suszonej/liofilizowanej żurawiny (30g)
- 2 łyżki otrębów owsianych (20g)

Przygotowanie:
Żurawinę zalać gorącą wodą i odstawić na godzinę, aby trochę "napęczniała". Po upływie tego czasu odcedzić, dodać pozostałe składniki, dokładnie zmiksować. Na końcu polecam jeszcze włożyć do lodówki na 15 - 20 min, wtedy smak będzie jeszcze lepszy ;)








Zapraszam także na mój profil na instagramie: https://www.instagram.com/nati.jest.fit/
 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz