piątek, 14 października 2016

Trening nóg w domu.

Trening nóg to jednocześnie najlepszy i najgorszy trening, który robię. Dlaczego? Z jednej strony mam wielką satysfakcję po treningu, czuję, że dałam z siebie 100%, ale z drugiej, zawsze mam po nim zakwasy i wszystko mnie boli. Nie będę was już straszyć, powiem tylko, że warto, a efekty są zauważalne.  Można go wykonać w domu, tak jak ja to robię. W tym czasie mój pokój zamienia się w małą siłownię ;p

Zawsze po takim treningu wykonuję jeszcze 15 min cardio i oczywiście rozciąganie, ale o tym chyba już nie muszę mówić :)

7 - 10 min rozgrzewki

1.Przysiady sumo z obciążeniem x 15 powtórzeń
Każdy dobiera ciężar pod siebie - ja używam hantli 1,5 kg


2. Wspięcia na palce x 45 powtórzeń
W tym ćwiczeniu najbardziej pracują nasze łyki. Trening nóg to nie tylko uda!

3. Przysiad z wyskokiem x 15 powtórzeń
Tutaj bardzo ważna jest prawidłowa postawa. Kolana nie mogą wychodzić poza linię stóp, a tułów musi być wyprostowany. Nie ma garbienia się!


4. Wykroki z obciążeniem x 20 na jedną nogę

5. Przysiady bułgarskie z obciążeniem x 20 na nogę
Wystarczy oprzeć nogę o krzesło lub łóżko.

 Znalezione obrazy dla zapytania przysiady bułgarskie

6. Pozostanie w pozycji przysiadu - 1 minuta
Można oprzeć plecy o ścianę, albo po prostu pozostać w prawidłowej pozycji przysiadu. Pamiętajcie o wyprostowanych plecach!

Pomiędzy ćwiczeniami nie robię zbyt dużych przerw, wtedy trening trwał by chyba z 2 godziny! Kilka sekund i przechodzę dalej. Wy oczywiście - jeśli jesteście początkujący - powinniście robić dłuższe przerwy. Wykonuję 4 serie, a na koniec lubię jeszcze dołożyć sobie deskę. Naprawdę lubię to ćwiczenie, jest dobre na wszystko.

Źródło zdjęć: google grafika

INSTAGRAM: https://www.instagram.com/nati.jest.fit/
YOUTUBE: https://www.youtube.com/channel/UCKrMfZQsBgfNro-NX8hC_Hg



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz