środa, 16 sierpnia 2017

A bit of elegant | ootd


Moda to coś więcej niż ubrania. To wybiegi, sesje zdjęciowe, projektanci, a nawet styl życia. Każdy, kto bawi się modą, ma duszę artysty. Dzisiaj mam dla was post ze stylizacją, tym razem w bardziej eleganckiej, ale nadal dziewczęcej wersji. Biały kombinezon idealnie pasuje do mojej karnacji i podkreśla wakacyjną opaleniznę. Do tego dobrałam czarny plecak, który jest bardzo praktyczny i wygodny. Mieści wszystkie potrzebne rzeczy i świetnie uzupełnia całą stylizację.  Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają ;) Jak na razie to moja ulubiona sesja, zapraszam! 


kombinezon - Zaful (klik) / buty - Sinsay / plecak - Zaful (klik) / naszyjnik - Primark

29 komentarzy :

  1. Ten komplecik jest naprawdę śliczny. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie wyglądasz :) Bardzo podobają mi się te naszywki/hafty *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplecik, a jak Ci w nim ładnie! :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję xx jednak nie wymieniam się obserwacjami :)

      Usuń
  5. Pewnie, że zdjęcia się podobają ;) Wyglądasz bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny komplet :)

    Zapraszam https://cakemonika.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kostium. Bardzo pasuje do Twojej urody. Ale moje serce skradły buty i plecak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale urocza jesteś! :D
    super komplet, top najbardziej mi się spodobał :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny kombinezon, bardzo ci w nim ładnie :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjecia, masz piekną opaleniznę :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  11. Zestaw fajnie u Ciebie wygląda :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love this post, so nice :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wybrałaś fantastyczny komplecik, a plecak idealnie dopełnia całą stylizację! <3 Poza tym jesteś mega fotogeniczna! <3
    Masz rację, moda to coś więcej, to nawet styl życia, a każdy kto tworzy i bawi się modą jest kreatywny, a także ma duszę artysty! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 bloga odwiedziłam, jest świetny ;D

      Usuń
  14. Opalenizna jak nie wiem co, a co do stylizacji to przepięknie pasuje do ciebie masz z tym rację, może tak wszyscy nie mają zdania przez to że duży wysyp jest blogerów modowych? sam nie wiem, nie wypowiadam się. Pozdrawiam i nie bierz to co napisałem do siebie bo może masz i rację co do mody.

    OdpowiedzUsuń
  15. Idealnie wszystko dobrałaś do siebie, super!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz :) Pasuje do ciebie ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takimi zestawami, ale ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kombinezon jest przepiękny! Masz super figurę ;)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak! Zgadzam się z tym,że każdy kto bawi sie moda ma dusze artysty! Super stylizacja a ten kombinezon jest naprawde uroczy!:))

    xoxo

    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. awww piekny kombinezon i piekne zdjecia!

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny kombinezon :)
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz, kombinezon mega
    obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale nie wymieniam się obserwacjami, zależy mi na prawdziwych czytelnikach ;)

      Usuń
  23. Ładne :-) Ale to nie jest kombinezon, ma dwie oddzielne części, więc jest to (bardzo ładny) komplet ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak pięknie i z klasą.

    OdpowiedzUsuń