piątek, 25 sierpnia 2017

Back to school | haul przybory szkolne


Hej wszystkim! Dzisiaj publikuję kolejny wpis z serii "Back to school". Tym razem pokażę Wam moje zakupy, co fajnego udało mi się upolować ;) Trzecia klasa gimnazjum zbliża się wielkimi krokami, w tym roku na prawdę muszę się przyłożyć. Mam nadzieję, że ładne zeszyty i inne gadżety choć trochę umilą mi naukę. Zapraszam!

Zeszyty, których nie może zabraknąć ;) Okładki mają dla mnie duże znaczenie, zawsze wybieram te najfajniejsze. Jak możecie zauważyć, niektóre zeszyty są tematyczne. Bardzo to lubię, bo wtedy nie myli mi się, który zeszyt jest od czego. Na lekcjach zawsze dużo notuję, nie chcę żeby cokolwiek mi umknęło. 


Długopisy i ołówki o wiele bardziej opłaca się kupować w zestawach. Taki pakiet na pewno starczy mi na długo. Teczka na dokumenty, prace plastyczne itp. zawsze się przydaje, ja akurat wybrałam czarny, klasyczny kolor.


W tym roku kupiłam sobie ekstra piórnik w intensywnym różowym kolorze! Znajdą się w nim różne gadżety - karteczki samoprzylepne, zakreślacze, kolorowe długopisy, klej, gumka do mazania i korektor. Oczywiście nie może zabraknąć linijki, ekierki i kątomierza na matmę ;D cyrkiel mam z zeszłego roku.


Przed egzaminami przydadzą mi się repetytoria, jak na razie kupiłam te dwa. Zależy mi na dobrym wyniku, więc te książki na pewno mi w tym pomogą. Cały materiał od 1 do 3 klasy jest w nich zawarty, wszystko jest zrozumiałe i czytelne ;)


Plecak z adidasa służy mi już 3 rok, więc nie jest to nowy zakup. Mimo to postanowiłam go pokazać, jest w bardzo dobrym stanie, podobnie jak mały plecaczek na wf. Noszę w nim strój na zmianę, buty sportowe i niezbędne kosmetyki. Jest o wiele wygodniejszy niż torba na ramię, co jest dla mnie bardzo istotne, gdyż chodzę do szkoły pieszo. 


Back to school / 5 pomysłów na luch do szkoły - KLIK

A wy zrobiliście już zakupy na ten rok szkolny? Mam nadzieję, że post wam się spodobał. Jak zwykle czekam na Was w komentarzach xxx

Spodobał Ci się post? - Udostępnij go znajomym!

36 komentarzy :

  1. ładne zeszyty, szczególnie ten z jednorożcem :D
    http://www.exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. aż zatęskniłam za zeszytami *.*
    Kocham back to school, u mnie na blogu post z wyprawką studencką, zapraszam dla porównania :))

    Pozdrawiam,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy. Ja jeszcze nie zdążyłem zrobić żadnych zakupów :(
    Najbardziej podoba mi się zeszyt w jednorożce :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie uświadomiłaś mi, że nie mam zeszytu od religii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Chwile, w których kupywałam razem z siostrą przybory szkolne były najlepsze. W dzieciństwie nie mogłam doczekać się tej chwili. Po zakupach kilkadziesiąt razy razem z koleżankami przeglądałyśmy to, co kupiłyśmy. Tęsknie za tą chwilą, gdyż jako studentka nie potrzebuję zbyt wielu rzeczy. Wystarczy kilka długopisów i notatników. Świetne przybory ;)
    Obserwuję ;) Zapraszam na mojego bloga
    NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zauważyłam, że w im wyższej jestem klasie, tym mniej rzeczy kupuję ;p kiedyś robiłam długą listę, teraz już tego nie potrzebuję. Pozdrawiam! Bloga odwiedziłam i zostawiłam coś po sobie <3

      Usuń
  6. Na pewno z takimi przyborami rok szkolny będzie fajniejszy :D Jestem pod wrażeniem, że dopiero idziesz do 3 klasy gimnazjum, bo jesteś bardzo mądrą i rezolutną osobą. Twoje posty są bardzo konkretne i profesjonalnie przygotowane, brawo Kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że jesteś rewelacyjnie przygotowana do nowego roku szkolnego :)
    Repetytorium - jestem pod wrażeniem! Ja egzamin gimnazjalny wspominam na luzie, wystarczyły mi tylko lekcje powtórzeniowe z nauczycielami, jakoś w zaciszu domowym nie garnęłam się do książek :D
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ruszam na takie zakupy w następnym tygodniu :D
    Ładne plecaki!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam takie "pierdoły" np. zakreślacze, cienkopisy, karteczki. Ah, jak ja bym chciała wrócić do szkoły 😊👌 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja uwielbiam te rzeczy do szkoły. Edukację już dawno skończyłam, ale nadal mam do takich przyborow słabość ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. To szkołę możesz już zaczynać. A co do egzaminu, to nie masz co się stresować, na pewno dobrze ci pójdzie. Nie jest wcale taki straszny, jak to większość nauczycieli mówi. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słowa otuchy zawsze się przydadzą ;) ja akurat nie stresuję się, bo również uważam, że nie ma czym, ale zależy mi na dobrych wynikach, jestem bardzo ambitna ;p!

      Usuń
  12. Bardzo fajne rzeczy, świetny piorniczek !

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja to jak robiłem zakupy to kupywałem zeszyty i książki a plecak z starego roku zostawał, podręczników jeszcze nie masz? Nie dziwie się kiedy na to trzeba wydać z 5-7 stów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne zeszyty! ☺

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudowny ten piórnik! Zeszyty też są bardzo ładne :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zeszyty :)
    Obserwuję!;)

    http://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  17. ten zeszyt z jednorożcem skradł moje serducho! :D
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz fajne zeszyty! :D szkoda, ze juz moj etap wybierania zeszytow skonczyl sie 2 lata temu :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zeszyty, aż tęsknię za szkołą widząc te wszystkie rzeczy ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bardzo lubię asortyment szkolny z biedry, najbardziej kalendarze szkolne są super!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Biedronka w tym roku mega mnie zaskoczyła ;O

      Usuń
  21. ja zauważyłam, że im dłużej chodze do szkoły, tym później zaczynam sie do niej na wakacjach przygotowywać. Kiedyś potrafiłam jeździć na zakupy już w połowie sierpnia, w tym roku stwierdziłam, ze wszytskim zajmę się 3 września :)
    pracowniaprywatna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy do szkoły, bardzo mi się podobają!
    pozdrawiam i obserwuję, zapraszam do mnie w wolnym czasie; justynaax.blogspot.com
    skomentuj i podziel się ze mną swoją opinią ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zeszyty. 3 gimnazjum to czas testów i ogromnie ważnych decyzji a do tego potrzebna jest dobra organizacja, pozdrawiam :)
    https://huraganrozdzialow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, aż chciałabym kupić taką wyprawkę szkolną, ale czas nauki mam już za sobą :P Poza tym na studiach miałam jeden zeszyt do wszystkiego i parę długopisów.
    Bardzo podobają mi się okładki Twoich zeszytów. Dobrze mieć inne do każdego przedmiotu. Piórnik jest uroczy, a plecak rzeczywiście w doskonałym stanie :)
    Również obserwuję i życzę powodzenia w nowym roku szkolnym <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze muszę dokupić kilka zeszytów, ale ogólnie większość rzeczy już mam. Kocham posty z tej serii :> A co do długopisów, zawsze muszę kupować je osobno, bo potrzebuję czarnych, które są żelowe i miękkie, a dodatkowo się nie rozmazują. Dlatego zawsze testuję je osobiście :D
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne zakupy, ja sama jeszcze nie gotowa :) Zeszyty, podręczniki, plecak już są, ale brakuje mi piórnika i wszystkiego, co powinno się w nim znajdować

    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  27. Super post! Na moim blogu jest post o egzaminie gimnazjalnym, także zaprasza.:D
    monikaaszczesna.blogspot.com
    No i oczywiście obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Porządny plecak potrafi wytrzymać nawet znacznie dłużej niż 3 lata. Oczywiście sporo zależy od tego jak się go użytkuje. A znając moje dzieci wiem, że jak w czasie jednego roku szkolnego nie będę musiała kupować nowego plecaka to już będzie sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Eksploruj świat w zgodzie z naturą! Nasze plecaki z konopi to nie tylko stylowy dodatek, ale także ekologiczna decyzja. Zainwestuj w trwałość i wygodę, łączącą się z odpowiedzialnością ekologiczną. https://magictrip.pl/plecaki

    OdpowiedzUsuń