środa, 6 września 2017

Akcesoria dla biegaczy + ulubiona playlista!

 
Hej! Ostatnio bardzo wkręciłam się w bieganie, dlatego pomyślałam, że napiszę posta w tym temacie. Jest to coś zupełnie innego niż siłownia, czy zajęcia fitness, ale ja postanowiłam spróbować i to była świetna decyzja. Mam o wiele lepszą kondycję, na początku zaczynałam od 4 km, teraz biegam po 7-8 km :) Dzisiejszy post jest o akcesoriach, które znacznie umilają mi tą aktywność. Zapraszam!


1. Czapka lub opaska

Na prawdę się przydają! Czapka - w lato chroni przed słońcem i w niej czuję się jak zawodowy biegacz. Dzięki opasce, którą planuję nakładać w te zimniejsze dni, na pewno będzie mi cieplej (mam bardzo wrażliwe zatoki i łatwo łapię jakieś choroby) i także włosy nie będą mi przeszkadzać, bo bardzo tego nie lubię.  


2. Słuchawki 

Bez tego się nie ruszam. Uwielbiam biegać przy dobrej nucie, czasami zdarza mi się nawet nucić coś pod nosem ;p Ściągam najnowsze hity na telefon i tworzę ulubioną playlistę. Polecam wszystkim słuchawki bezprzewodowe. Wtedy żadne kable nie latają i nie ma problemu podczas biegania.  


3. Endomondo + opaska na rękę

Lubię sprawdzać swoje wyniki, więc aplikacja Endomondo jak najbardziej mi w tym pomaga. Pewnie już ją znacie, można sprawdzić czas, średnią prędkość, przebyty dystans. Oczywiście biorę poprawkę, że te pomiary nie są do końca dokładne, zwłaszcza spalone kalorie. Jednak lubię zerknąć, może akurat uda mi się pobić rekord życiowy! To taka moja mała motywacja ;) Do telefonu przyda się opaska na ramię, przynajmniej nie trzeba trzymać go cały czas w ręce. 


Playlista (linki do youtube):

1. Selena Gomez - Bad Liar 
2. AronChupa, Little Sis Nora - Llama In My Living Room
3. Jax Jones - Instruction ft. Demi Lovato, Stefflon Don
7. Dominika Sojda - Neony
8. Sigala, Ella Eyre - Came Here for Love
9. Stargate - Waterfall ft. P!nk, Sia
10. Charli XCX - Boys
11. Felix Jaehn - Bonfire ft. ALMA
12. Julia Michaels - Issues
13. Gromee - Runaway ft. Mahan Moin
14. Jonas Blue - Mama ft. William Singe
15. Katy Perry - Swish Swish ft. Nicki Minaj
16. Sean Paul - No Lie ft. Dua Lipa
17. Kygo & Ellie Goulding - First Time
18. Demi Lovato - Sorry Not Sorry
19. Liam Payne - Strip That Down ft. Quavo
20. Louis The Child - Slow Down Love feat. Chelsea Cutler

Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu ;) Jakie są Wasze akcesoria do treningu, piszcie również swoje ulubione piosenki w komentarzach. Trzymajcie się, do zobaczenia w kolejnym wpisie!

Spodobał Ci się post? - Udostępnij go znajomym!

18 komentarzy :

  1. Także w wakacje zaczęłam biegać, próbowałam najpierw na bieżni, mimo, że jest to zupełnie co innego pomogło mi to! Jednak dalej biegam tylko po 4km max, ale głównie przez brak czasu. Uwielbiam z muzyką biegać!
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4km - zawsze coś! ;) lepiej choć trochę się poruszać, niż nie robić nic

      Usuń
  2. Great post.
    I like it!

    I follow you, I hope that you'll follow me too:
    http://sweetlife000.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  3. fAJNA notka
    http://iamemilia.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedys lubiłam biegać, ale po jakimś czasie dokuczało mi kolano wiec przestałam, ale bardzo fajny post, może kiedyś wróce do tego i przydadza mi sie te infomacje o tych akcesoriach :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  5. Wprawdzie nie biegam, ale też nie wyobrażam sobie biegania bez muzyki ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak u mnie tez czapka to must have :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super playlista! Dla mnie muzyka jest podstawą jeśli chodzi o bieganie!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno dobrze się biega przy takiej muzyce ♥️

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam biegać, ale dla tych co lubią to bardzo przydatny post!
    Obserwuję,
    mandv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś też biegałam podczas którego słuchawki były moim niezbędnym przyjacielem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z takimi akcesoriami może w końcu chciałoby mi się biegać! (:

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś nie potrafię się przełamać i zacząć biegać :/ Bardzo lubię tą aplikację
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobra, energiczna play lista, idealna do biegania! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja znowu nie wyobrażam sobie biegania Z słuchawkami! :P

    OdpowiedzUsuń