sobota, 9 września 2017

What 's new?

 
Zmiany są potrzebne, inaczej życie było by nudne i monotonne. Dlatego warto próbować nowych rzeczy, być otwartym na nowe znajomości, a przede wszystkim nie bać się zmian. Może akurat zrobisz coś ciekawego? To coś może być twoją pasją na całe życie. 

Co nowego u mnie? Jestem teraz w trakcie nauki, ale czas na napisanie posta zawsze jest w moim grafiku ;) Nie chcę, żeby na moim blogu było nudno! Trzecia klasa gimnazjum się rozpoczęła, wszyscy nauczyciele przypominają nam o kwietniowych egzaminach, ale ja staram się myśleć pozytywnie. Nie dajmy się zwariować, przecież w moim życiu czekają mnie o wiele ważniejsze sprawdziany tj. matura, czy chociażby prawo jazdy. Jeśli chodzi o bloga, możecie zauważyć pewne zmiany. Z początku był on typowo o zdrowym stylu życia, zamieszczałam przykładowe treningi, mnóstwo fit przepisów i trochę motywacji. Jak widać, teraz jest nieco inaczej. W zakładce "categories" możecie znaleźć wpisy z dziedziny urody, mody, przepisy, a ostatnio dodałam nawet kategorię muzyka. A więc, jaki teraz jest mój blog? Myślę, że lajfstajlowy, to najlepsze określenie. Kosmetyki, jedzenie, ubrania to właśnie styl życia i tym będę się tutaj dzielić. Zrobiłam także duży krok, jeśli chodzi o design i zdjęcia, ale to już możecie ocenić sami. Kończąc już, mój blog to moje miejsce w sieci i wszystkie wprowadzone zmiany, uważam za lepsze. Ze zdrowego stylu życia nie zrezygnowałam, nadal pojawiają się takie posty, tylko trochę rzadziej niż kiedyś. Teraz zostawiam Was ze zdjęciami. Dajcie znać, co myślicie o stylizacji ;D Buziaki!










bluzka - Converse / spódnica - H&M / kurtka - Second Hand / buty - Nike / pasek - Second Hand

Spodobał Ci się post? - Udostępnij go znajomym!

27 komentarzy :

  1. Zmiany są potrzebne, widać, że się rozwijasz! Świetne zdjęcia, wyglądasz super! :)
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmiany to klucz do sukcesu :D Piękna stylizacja a tło rewelka!
    życzę powodzenia :d
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmiany są potrzebne jak piszesz, a co do gimnazjum i testu to trzymam kciuki za powodzenia. Stylizacja taka trochę rockowa i mająca swój pazurek kolorystyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog!
    http://www.flarri.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja i świetne miejsce do zdjęć:)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja. Podoba mi się ta bluzka, uwielbiam firmę converse. ♥
    Oj tak, zmiany są potrzebne, a co więcej, konieczne. Ja właśnie zaczęłam I klasę liceum i to był dosyć spory szok po gimnazjum, bo jednak są widoczne różnice. Powodzenia na testach i pamiętaj, żeby starać się nie stresować, nauczyciele dużo straszą, ale koniec końców potem będziesz się z tego śmiać. :)

    Pozdrawiam!
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oj 3 gimnazjum ..dobrze, że mam za sobą gimnazjum <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w tym roku mam maturę, ale też będę próbowała pogodzić to z blogiem, mam nadzieję, że się uda, super wyglądasz!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  9. zmiany są nam bardzo potrzebne ;) pięknie wyglądasz, super miejsce ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasami zmiany są bardzo potrzebne w Naszym życiu - urocza stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pewnie, nie ma się co przejmować egzaminami gimnazjalnymi ;) Nauczyciele będą o tym mówić i przypominać cały czas, ale tak jak napisałaś - nie dajmy sięzwariować. To serio nic takiego ;)
    Mój blog ♥- HELLO-WONDERFUL


    instagram ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietny look :) Butki sa na tyle wygodne ze zakładasz je bez skarpetek ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, do tej stylizacji akurat założyłam krótkie skarpetki tzw. stópki ;)

      Usuń
  13. Świetny zestaw na luzie, ale z pazurem, koszulka bardzo mi się podoba:)
    zmiany są konieczne, bez nich nie ma mowy o rozwoju:)

    OdpowiedzUsuń
  14. I'm a lover of sporty outfit and your is perfect! Love your denim jacket!!! I'm Eni, blogger from Italy....If you want, take a look at my blog and let me know what you think. Kisses,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Eniwhere Fashion Facebook

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zakochana w tej stylizacji! Piękne zdjęcia. Ja właśnie pisząc to, jestem w trakcie nauki na historie, pozdrawiam rowniez z III gimnazjum :(

    Hejka! Będzie mi bardzo miło, jeżeli wpadniesz na mojego bloga i zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że bloga trochę urozmaiciłaś :) Ja uwielbiam te posty z serii 'bardziej fit' ale coś nowego też się tu przyda!
    https://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wygląda graffiti na tych zdjęciach, naprawdę super tło;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia i outfit ;D
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. [PRZEPRASZAM NAJMOCNIEJ ŻE Z POCZĄTKU NIE ZWIĄZANE Z POSTEM]
    Ale czy ktoś może mi wyjaśnić nazwę na ten zbieg okoliczności
    Gdy wchodzę zupełnie przypadkowo na bloga
    I jako pierwsze zdjęcie z widgetu Instagrama widzę dworzec w Lesznie? :"D

    Tak czy siak, bardzo podoba mi się stylizacja i myślę, że idealnie ją tu wypełnia ta kurtka!

    Blog1
    Blog2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 jestem z Leszna, dobrze poznałaś dworzec ;p

      Usuń
  20. Ładny ten shirt converse ;)

    OdpowiedzUsuń