niedziela, 3 września 2017

Last day of vacation | ootd

 
Nadszedł dzień, którego tak bardzo nie chciałam. Ostatni dzień wakacji, czyli ostatni dzień "wolności". Wszystkie przybory kupione, strój galowy na jutro również przygotowany. Wakacje w tym roku były jednymi z najlepszych w moim życiu...

Każdy wiedział, że wakacje szybko miną. Z jednej strony dwa miesiące to dużo czasu, ale z drugiej bardzo mało. Ja wykorzystałam je w stu procentach, najlepiej wspominam wyjazd nad morze z rodziną. Pracowałam również nad blogiem, zrobiłam kilka świetnych sesji (między innymi ta ;p). Biegałam i bardzo się w ten sport wkręciłam! Uczyłam się, ale o swojej pasji. To zupełnie inna nauka, gdy coś cię mega interesuje i sam chcesz poszerzać swoją wiedzę. Książki o fotografii pochłonęły mnie całkowicie. Wstawałam o późnych godzinach, chodziłam do sklepu w piżamie. Spotykałam się z przyjaciółmi, z którymi robiliśmy różne, czasami szalone rzeczy. Poznałam wiele nowych osób, niektóre z nich okazały się bardzo inspirujące. 

A co teraz? Powrót do szkolnej rutyny. Wstawanie o 7 rano, lekcje, które ciągną się bez końca, po szkole nauka na sprawdziany i klasówki. Czy będzie aż tak źle? Staram się dostrzegać plusy. Motywację do nauki na razie mam, sprawdzian gimnazjalny w kwietniu również postaram się napisać jak najlepiej. Jestem dobrze zorganizowana, więc na pewno znajdę czas wolny, który będę wykorzystywać na rozwijanie swoich pasji.       


top - H&M / spodenki - H&M / naszyjnik - Zaful (klik) / buty i torebka - no name 

Biorę udział w wakacyjnym konkursie DDOB
 

Spodobał Ci się post? - Udostępnij go znajomym!

24 komentarze :

  1. Świetnie wyglądasz! Cieszę się że udało ci się spędzić jak najlepiej tegoroczne wakacje :) Szkoła może być fajna pod warunkiem że nie damy porwać się codziennej rutynie :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w nowym roku szkolnym! Jeśli nie masz ochoty tam wracać pomyśl, że kiedyś zatęsknisz za tym miejscem. Sama bym się tam teraz wróciła. Mimo wszystkich klasówek i nauki było fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny naszyjnik jest cudny. Te zdjęcia także coś pięknego :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) śliczne zdjęcia:D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia! <3
    Moje wakacje też były mega udane, wszystko wyszło tak jak chciałam. Aż trudno mi uwierzyć w to, że tak szybko minęły..
    Niestety już jutro skończy się ta nasza wolność, haha:D
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki <3 bardzo przyjemny blog, już skomentowałam!

      Usuń
  6. piękne zdjęcia! bardzo ciekawa stylizacja ! :) ja szkołe zaczynam dopiero 26 września :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz! Ja dalej czuję, że nie wykorzystałam moich wakacji w 100%, ale na pewno były lepsze od poprzednich. Też piszę egzamin w tym roku ehh.
    https://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Współczuje ci tej rutyn, pomyśl sobie że niedługo piątek weekend i wolne znów. Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  9. No niestety wszystko się kiedyś kończy. :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszulka na ramiączkach i buciki rozkochały mnie w sobie! Śliczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. faktycznie, świetna sesja zdjęciowa, bardzo mi się podoba. ;) ja odkąd skończyłam studia takich stricte wakacji nie mam, więc nie przeżywam już tych stresów powakacyjnych. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz, niestety jutro do szkoły:/ Ale damy rade! :*

    Buziaki,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja , życzę Ci dobrego roku szkolnego , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice summer look!
    I`m following your blog with a great pleasure by Google+ and GFC
    Please follow me back - Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  15. To świetnie, że udało Ci się zrobić tyle rzeczy! Do sklepu w piżamie jeszcze nigdy nie poszłam ;)
    Ja również będę pisać egzamin gimnazjalny, więc powodzenia dla nas ;)

    Zapraszamy LIFEBYSISTERS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Super , że udało Ci się zrealizować tyle rzeczy. Bardzo ładne zdjęcia :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylówka, taka letnia ♥
    http://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :) Powodzenie w konkursie
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń