sobota, 28 października 2017

What's in my bag?


Hej! Dzisiaj pokażę Wam, jakie akcesoria i gadżety są w mojej torebce. Nigdy nie noszę zbyt dużo rzeczy, biorę tylko to, co niezbędne. Bardzo lubię oglądać tego typu filmiki na youtube, więc postanowiłam napisać takiego posta. Mam nadzieję, że będzie przydatny i Wam się spodoba ;) Zapraszam!

1. Telefon - bez niego praktycznie nie ruszam się z domu. Mam na nim wszystko, ulubioną muzykę, gry, gdy mi się nudzi, listę zakupów. Często też dzwonię do mamy albo do przyjaciółki, nigdy nie wiesz kiedy najdzie cię ochota na plotki ;p


2. Balsam ochronny do ust - lubię mieć nawilżone usta, a w jesiennym czasie zwłaszcza są przesuszone. Wtedy niezawodnie sprawdza się EOS, mój ulubiony zapach to truskawkowy ;) Dobrze nawilża również Carmex albo Lip Butter z Nivea.


3. Portfel - chyba każdy ma go w torebce, nie ma co się rozwodzić. Mój portfel kupiłam w Stradivariusie, bardzo go lubię i polecam. Jest nie za duży, nie za mały, mieszczą mi się w nim wszystkie karty no i oczywiście pieniądze.


4. Szczotka do włosów - a dokładniej Tangle Teezer. Włosy dość szybko mi się plączą, dlatego zawsze staram się ze sobą mieć szczotkę. Właśnie ten model jest według mnie najlepszy, choć zastanawiam się jeszcze nad kupnem Tangle Tezeera w kompakcie.


5. Woda mineralna -nie można zapominać o piciu wody! Czasami jestem pół dnia poza domem i nie mam czasu na zakupy w spożywczym, więc zawsze biorę ją ze sobą. Staram się o tym pamiętać, odpowiednie nawodnienie organizmu jest przecież bardzo ważne.


6. Żel antybakteryjny i chusteczki higieniczne - prawda jest taka, że wokół nas jest mnóstwo bakterii i jestem zdania, że warto mieć taki żel pod ręką. Chusteczki również są przydatne, a zwłaszcza wtedy, gdy ich nie mamy ;p Często pożyczam moim koleżanką hehe.

 
Plecak - Rosegal (klik)

                                      Spodobał Ci się post? - Udostępnij go znajomym!

24 komentarze :

  1. W moim plecaku są dziwne rzeczy. Dużo farb, jedzenia. Czasem nawet szampan (nie wiem jak to możliwe)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super plecak :D W mojej torbie zawartość bardzo podobna :D Do tego zawsze coś do jedzenia i jakiś batonik czy coś słodkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja próbuję wprowadzić nawyk żelu antybakteryjnego ;ppp

    OdpowiedzUsuń
  4. mam identyczną szczotkę haha, poza tym piekny masz ten plecaczek :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, jaki uroczy plecak :) ja noszę w swoim wszystko to, co najmniej potrzebne, haha :)


    https://masterchinax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny plecak, osobiście też na miasto wolę plecak, w którym wszystko moge upchać w inną kieszeń. W dodatku, zawsze mam więcej miejsca na trzymanie np. toreb z zakupami i nie musze uważać by nie spadła mi torba :D

    Mój blog >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki przecudny plecak!

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam zawsze to samo co ty, tylko od czasu do czasu zapominam chusteczek, akurat zawsze, gdy mam katar... piękne XDD

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. W moim plecaku jest wszystko i nic :)
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny plecaczek, a zawartość jeszcze lepsza ;)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi love, I have seen your blog and here u have a new follower.
    would u like to follow me back? here is my blog https://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/
    I would be so happy if u decide to follow me.
    Good day and congrats for this amazing post :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny plecak

    http://nouw.com/skucinska

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale czadowy plecak <3 sama dumnie bym nosiła :)
    wlaśnie też na jakiś ciekawy poluję dla siebie :)

    18,39$
    mogę też prosić o kilka klików u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpotrzebniejsze rzeczy ofcourse :D Fajny post ;)
    Śliczny ten plecaczek :D
    Pozdrawiam :)

    https://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny plecak :)

    Zapraszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/11/super-november-in-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  16. tez mam te szczotke! <3 ja mam jeszcze mgielke zawsze i blyszczyk! must have!^^
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. przepiękny jest ten plecak, szkoda że bialy;/

    OdpowiedzUsuń
  18. szczotka do włosów to konieczność!:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzie kupię takie plecaczek? ;p

    OdpowiedzUsuń