sobota, 4 listopada 2017

Don't be so stressed | ootd



Hej! Długo się zastanawiałam nad tematem tego wpisu. Nie chciałam, żeby były to same zdjęcia bez większej wartości, lecz post przekazujący jakąś myśl. Obserwując bliskich, znajomych i innych otaczających mnie ludzi zauważyłam jedno - ciągły stres. Spotyka on nas praktycznie każdego dnia. Krótkotrwały stres jest okej, mobilizuje do działania. Jednak długotrwały może na prawdę źle wpływać na samopoczucie, zdrowie a nawet życie... 



Chcę poruszyć ten temat nie dlatego, że ostatnio miałam lekcję biologi związaną z tym tematem i chcę się pochwalić swoją wiedzą. Po prostu czuję taką potrzebę, mam nadzieję, że ktoś to przeczyta i choć jednej osobie pomogę. Do przemyśleń skłoniła mnie Jessica Słoniewska - moja ulubiona blogerka, od której czerpię inspirację (bardzo bym chciała, żeby to kiedyś przeczytała!) Rzecz w tym, że jest coraz więcej stresujących sytuacji w naszym życiu i nie umiemy sobie z nimi poradzić. Wpadamy w panikę, krzyczymy, kłócimy się z bliskimi, płaczemy, a potem mówimy, że jesteśmy beznadziejni i nic nam nie wychodzi. Jest tak? Ja od jakiegoś czasu totalnie sobie odpuściłam i nie przejmuję się pierdołami. Szkoda czasu, życie jest za krótkie. Za pięć lat nikt nie będzie pamiętał, czy dostałam 3, czy 5+ ze sprawdzianu, serio. Tak samo w życiu - uciekł mi autobus - trudno tak miało być, teraz już nic nie zrobię. Takie myślenie jest o wiele lepsze. Nie przejmuj się pierdołami, otaczaj się pozytywnymi ludźmi i wierz w siebie, to jest sentencja na dziś, którą wymyśliłam właśnie pisząc tego posta ;P Buziaki xx

sweter - klik / pasek - klik / plecak - klik / choker - Primark 

Spodobał Ci się post? - Udostępnij go znajomym!

19 komentarzy :

  1. Super sweterek. Uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie ;) Bardzo klimatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pasek, ostatnio jest on bardzo modny :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześlicznie wyglądasz :* Kiedyś bardzo się stresowałam i przejmowałam, teraz staram się nad tym pracować i zdecydowanie wychodzi mi to na lepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny sweterek w moim ulubionym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudowny jest ten sweterek! super zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, strasznie podoba mi się ta stylizacja! Zgadzam się z Tobą, nie powinniśmy przejmować się pierdołami, jednak nie zawsze jest to takie proste
    by-koni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Najważniejsze to wierzyć w siebie! :)
    Mam ten sam sweterek, jest super!

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przepiękna stylizacja, sweterek cudo *_*
    Na pewno zostanę z Tobą dłużej i dołączam do obserwatorów. ♥ Pozdrawiam!

    Zapraszam do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz całkowitą rację, jeżeli jakieś osoby nam nie pasują i przy nich 'usychamy' nie powinniśmy z nimi przebywać... :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie zrobione zdjęcia, pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zestresowaną nie wyglądasz ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Idealna na jesienne dni :) Ja póki co zaopatruję się w letnie ubrania i buty - https://butymodne.pl/japonki-klapki-damskie-c19918.html. Udało mi się schudnąć, więc muszę wymienić cała garderobe - nie narzekam, zeby nie było :) Będę częściej zaglądać na Twojego bloga.

    OdpowiedzUsuń